У цій статті ми поговоримо про поняття конверсія сайту, визначимо що таке конверсія, як добитися підвищення конверсії, розрахувати конверсію по формулою.
В інтернеті кількість сайтів перевищила 1 мільярд. Далеко не кожен створений сайт, що продає, в більшості випадків конверсія дорівнює нулю.
Причиною цього явища стала відносна простота розробки сайтів, а також велика кількість гравців IT ринку, що в сукупності завжди видає низьку якість.
Кожен користувач тепер може “зготувати” собі сайт з того, що є. Неважко здогадатися, що з цього вийде без спеціальних знань та досвіду.
Що таке конверсія сайту
Конверсія сайту – розділ інтернет маркетингу, який аналізує відсоткове співвідношення кількості відвідувачів сайту та їх цільових дій. Цільова дія – це дія на сайті, на який очікує власник ресурсу від відвідувача (наприклад: купити, зареєструватися, зателефонувати). Конверсією сайту є відношення кількості заданих дій користувача до загального числа відвідувачів
Під заданими діями мається на увазі: придбання, заявка, дзвінок, звернення, кліки, переходи. Збільшення конверсії означає збільшення Ваших продажів, розширення сфер бізнесу, можливість реінвестицій та низку нових можливостей.
Сайти з високою конверсією також називають продавцями незалежно від тематики. Для кожного сайту потрібно визначати цілі та ставити завдання, щоб надати йому сенсу. Ми прихильники позиції, що сайти не мають сенсу існувати, щоб дозволити осмисленим і корисним для користувачів сайтам розвиватися.
Команда Seo-Design розробляє сайти з високою конверсією (див.портфоліо ). Нам цікаво разом із Замовником впроваджувати, творити, покращувати та розробляти корисні суспільству шедеври. Приєднуйтесь до нашого суспільства та розділіть наші погляди!
Формула конверсії сайту
Обчислити конверсію можна за простою формулою: кількість дій (покупок) розділити на кількість відвідувачів за 1 день. Оптимальний відсоток конверсії вважається 1-5%.
Якщо Ви з числа щасливчиків, у яких конверсія досягла хоча б 1%, – все ж таки «немає межі досконалості». Це не означає, що роботи на сайті можна не вести. Це показник того, що Ви рухаєтеся у правильному напрямку та є передумови, що продажі зростатимуть. На жаль, більшість ресурсів не можуть похвалитися таким результатом. Потрібно шукати коріння всіх проблем.
Негативні фактори конверсії
Одним із пунктів може бути якість трафіку. Успішна СЕО кампанія, що дає потоки відвідувачів, ще означає, що відвідувачі одно клієнти. Перед початком розкрутку сайту, потрібно точно визначити завдання для СЕО фахівців. Хочете Ви трафік, або Ви бажаєте продажу. У СЄОшників існує поняття «продавчий» запит або «інформативний». Тільки грамотні та досвідчені фахівці можуть їх розрізняти.
Продають запити – це завжди високочастотні запити. Продають запити – ключові слова, за якими користувач шукає щоб купити, а не почитати чи вибрати. Наприклад: «купити коляску» – це швидше інформативний запит і шукатимуть по ньому сім’ї, які хочуть визначитися, це не означає, що вони вже готові купити. А “Купити прогулянкову коляску Hauck Sport SP-12 Black” швидше, будуть шукати з метою купити.
Основи юзабіліті на прикладі інтернет магазину
Другим негативним фактором може бути сайт. Тут уже не все так легко. Найкраще замовити послугу юзабіліті аналіз сайту у спеціалістів. Юзабіліті – це перевірка Вашого ресурсу на зручність навігації користувачів, наскільки Ваш ресурс відповідає їхнім вимогам. Змусити відвідувача зайти на Ваш сайт – це не складно, а ось змусити його стати вашим клієнтом – це непросте завдання.
Бувають сайти красиві, а не юзабельні чи некрасиві, але продажі вражають обсягами. Для простоти розуміння, порівняйте Ваш інтернет магазин з великим торговим центром. Якщо вперше зайти у величезний торговий центр і поставити собі завдання знайти та купити кросівки Adidas, тоді інтуїтивно Ви їх там не знайдете.
Перше, що захочеться зробити, – це знайти довідкову або схему торгового центру. Тепер порівняємо, як це виглядає на Інтернет магазині одягу. Коли відвідувач бачить масу товару, він шукає таку ж довідкову – це фільтр або пошук на сайті, або карту сайту, вона ж схема торгового центру. Користувач такий самий безпорадний, як Ви в торговому центрі. В нього мало часу, а купити кросівки треба.
Якщо ви подбали про його спокій і заощадили його час, він буде вам вдячний і купить товар у вас, а не у конкурента. Але якщо ви вирішили випробувати його терпіння і поводити його по різних розділах, то мало того, що він не купить, він більше не повернеться і друзям розповість, як він намучився на вашому сайті.
Підвищення конверсії сайту
Якщо покупець дійшов до потрібного йому товару, то помацати його не може і дзвонити або запитувати, він не хоче або не може. Потрібно полегшити завдання користувача. Розміщувати потрібно фото продукту з різних ракурсів і у високій якості, розмір фото не повинен бути дрібним. Опис має бути як списку максимально докладним, але з великим. Зробити опис зручним для читання. Якщо покупцеві потрібні шкіряні кросівки, має бути можливість легко знайти фільтр за «матеріалом».
Ціна має бути помітною, а кнопка «купити» або «додати в кошик» у вигляді помітної (але не нав’язливої) кнопки, а не просто посилання на іконку кошика. Бонусом для вас буде зручний підбір кольору та розміру в рамках картки товару. Все, що змушує переходити з картки до картки, забирає у вас покупців.
Сторінка доставка та оплата
Запропонуйте кілька варіантів доставки та оплати, вказуйте контакти на видному місці на будь-якій сторінці сайту, запропонуйте опцію «задати питання по товару», оскільки не всі люди люблять дзвонити, не виключайте цих людей зі списку Ваших клієнтів.
Допоможіть відвідувачу сайту стати вашим клієнтом. Давайте йому підказки, де і як знайти потрібний товар. Не дарма в торгових центрах вішають покажчики, де знайти якийсь магазин, тому що власники цих магазинів хочуть, щоб Ви їх знайшли і купили саме у них.
Піклуйтесь, допомагайте, любіть і поважайте своїх покупців, і вони дадуть вам відповідь взаємністю!