Зі статті ви дізнаєтеся, як правильно проводити підбір ключових слів Google для просування сайту, які інструменти використовувати, а також що таке семантичне ядро і як його складати. Почнемо з того, як підібрати ключові слова Google.
Підбір ключових слів дозволяє продумати і створити правильну структуру веб-сайту. Під правильною структурою мається на увазі наявність логічно збудованих посадкових сторінок, що містять корисний для користувачів контент.
Подібна навігація сайту зручна користувачам і високо цінується пошуковими системами. Якщо у вас ще немає сайту, у нас ви можете замовити створення сайту, де будуть враховані всі SEO вимоги.
Якщо ви хочете зробити сайт, наприклад, інтернет магазин, самостійно, – ознайомтеся з покроковою інструкцією в нашій статті. інтернет магазин.
Сама ідея підбору ключових слів – не нова. Як підібрати ключові слова цікавиться кожен “сеошник”, а також компанії, що займаються створенням та просуванням сайтів. У цьому контексті, основна мета – отримати топові місця в органічній видачі Google та Яндекс.
Однак при правильному доборі ключових слів відбувається інший процес – приведення всіх сторінок до ладу. Нижче ми розглянемо основні принципи, інструменти підбору ключових слів Google.
Інструмент підбору ключових слів Google
Підбирати ключові слова можна кількома способами. Один із найпростіших інструментів – інструмент підказки ключових слів. Ви звертали увагу, коли вводите шукане ключове слово в Google, у вас пропонується підказка.
У більшості випадків пошукова система підказує правильно, адже вона записує на згадку про запити користувачів десятиліттями, тому в арсеналі Google є весь набір зв’язків ключів, синонімів.
Тут важливо розуміти, що підказка працює не тільки для вас, а для користувачів мережі. Це означає, що таким способом Google зводить всі запити до своїх стандартів. При цьому пошукова система піклується про орфографічну грамотність ключового запиту.
Загальні правила підказки ключових слів Google досить прості: відсутність граматичних помилок та друкарських помилок, вказівка географічного регіону, легальні ключові слова. Розглянемо з прикладу, як правильно підбирати ключові слова для пошукового запиту підбір ключових слів.
- Відкриваємо сторінку google.com.ua та пишемо у рядку пошуку фразу підбір ключових слів
З отриманих підказок ми розуміємо, що більшість користувачів виявляли інтерес до таких слів: підбір ключових слів, підбір ключових слів у гугл, підбір ключових слів для мікростоків та підбір ключових слів програма. Google за своїм алгоритмом формує підказки.
Погодьтеся, фраза підбір ключових слів програма звучить не логічно, проте пошуковик оптимізує всі фрази та видає їх у компактному вигляді. Отже, у нас було одне слово, тепер їх стало вже чотири. Як отримати більше варіантів ключових слів?
- Прокручуємо сторінку видачі вниз і бачимо нові підказки ключових слів
Якщо клацнути будь-яку підказку, внизу сторінки з’явиться новий уточнюючий список ключових слів, пов’язаний на думку Google, з обраною фразою.
Цей інструмент підбору ключових слів є абсолютно безкоштовним і простим у використанні. Тепер Ви знаєте, як користуватися інструментом підбору ключових слів.
Виникає інше питання: як бути, коли потрібно зібрати велику кількість слів? Тобто як зробити масовий підбір ключових слів? Про це йтиметься нижче. Ви дізнаєтеся, навіщо потрібне складання семантичного ядра.
Як скласти семантичне ядро
Семантичне ядро, скорочене СЯ, походить від села-грецького «позначає» і «центральне, основне» відповідно. Семантичне ядро сайту – це список пошукових слів та всіх їх варіантів, який найточніше характеризує товари та послуги сайту.
Складання семантичного ядра – детальний опис усіх ключових слів, за якими ваш сайт потенційно зможуть знайти користувачі пошукових систем. Тут важливо витримати одну умову: під кожну групу ключових слів має існувати окрема сторінка сайту.
Дуже часто Замовник хоче отримати топові позиції сайту за високочастотним запитом (ВЧ запит). За місце під сонцем або за ТОП-10 за складними ключовими словами бореться кожен власник сайту.
Насправді, ККД такого ключового слова не буде великим. Замовники помилково просувати дорогі слова, тому що не знають про силу всіх інших ключових слів. А щоб отримати список цих слів, потрібно скласти семантичне ядро.
Скласти семантичне ядро самому
Розглянемо швидкий спосіб складання семантичного ядра самостійно. Отже, ви зібрали дані з підказок пошуковика Google. Тепер, зробіть те саме через Яндекс. Отримані дані додайте до списку Гугл.
Усі ключові слова перенесіть у Ексель. У вас має вийти на старті близько 400 ключових слів. Тепер кожне з цих слів проженіть через інструмент підказок (Гугл, Яндекс) та внесіть дані в Ексель. Цей цикл Ви можете повторювати знову і знову, доки вистачає терпіння.
У Вас має бути не менше 3000 ключових слів. Видаліть значення, що повторюються, залишиться близько 700 слів.
Отже, ми одержали список реальних ключових слів. Тепер потрібно згрупувати ключові слова за змістом та привласнити кожній групі належність до певної сторінки сайту. Найзручніше користуватися фільтром Ексель.
Семантичне ядро успішно складено. Воно не зовсім і вимагає доопрацювань, проте для швидкого складання СЯ не пішло багато зусиль та часу.
З цієї статті Ви дізналися, що таке вибір ключових слів, як підібрати ключові слова, що таке семантичне ядро. А тепер саме час поговорити про типи ключових слів: ви дізнаєтеся, що таке високочастотні (ВЧ), середньочастотні (СЧ), низькочастотні (НЧ) запити Гугл.
Види ключових слів Google (ВЧ, СЧ, НЧ запити)
Інтернет витісняє усі друковані видання. Мало того, що вони дорогі, тому інформація в них не довговічна, тільки до наступного тиражу.
При правильній SEO оптимізації можна бути “на коні” постійно. І тут дуже важливо знати, що таке ключовий запит, які бувають ключові слова Google.
Підібрати пошуковий запит для людини без досвіду, завдання здасться не з легких. Не знаючи про ключові запити Google, неможливо визначити, які ключові слова дешеві, а які дорогі. Нижче ми опишемо, які ключові запити за видами.
Види ключових запитів
Виділяють 3 основні види:
- високочастотний (ВЧ) – найдорожчі ключові слова, вони часто складаються з 1 слова, рідше зі словосполучення, зазвичай це слово, що характеризує групу предметів або комплекс послуг, або велике поняття (наприклад: “ключові” слова”). Кількість запитів може досягати більше 100 000 на місяць за цільовим регіоном. Просувати сайт по ВЧ завдання і нелегке, і дороге. Зазвичай ТОП-10 займають дуже серйозні компанії, готові збільшити бюджет будь-якої миті, аби не поступитися своїм місцем новоприбулим конкурентам. Це надає статус лідера ринку. Вартість такого запиту може доходити до кількох тисяч у.о. Це свого роду аукціон, хто готовий платити більше, той і купує собі місце у ТОП-10. Але шанси є у всіх, головне, правильний підхід. Тут важливо вибрати правильну СЕО компанію.
- середньочастотний (СЧ) – запити, які вводять користувачі в пошуковій системі від 1000 до 10 000 разів на місяць. Це більш конкретні пошукові слова, за якими можна потрапити в ТОП-10 «малою кров’ю», ціна на СЧ зазвичай у межах 300-1000 у.о. Наприклад, до СЧ запитів відноситься фраза “ключові слова Google” або “Google ключові слова” . Користь від них велика, адже чим запит точніший, тим більше серед ваших відвідувачів саме ваших потенційних клієнтів
- низькочастотний (НЧ) – слова або словосполучення, видача яких у пошуковій системі відбувається не частіше ніж 1000 разів на місяць. Як правило, це слова, за якими низька конкуренція (наприклад: «розкрутка сайту ключові слова»), або довгі словосполучення та фрази (наприклад: «запити слів у Google»). можна завдяки правильному та грамотному контенту. Тобто суттєво заощадити на розкрутці.
- Довгий хвіст (long tail) – ключові слова сайту, які за пошуковими запитами мають невелику частотність 1-10 на місяць. Наприклад: «Рейтинг ключових слів Google».
Найголовніше – це зрозуміти, як вас шукатимуть клієнти. Станьте на їхнє місце і подумайте, як би ви шукали послугу чи товар. Якщо ви займаєтеся фотоапаратурою, вам не варто просувати свій сайт на запит “фото” або “професійне фото”, або ще гірше “гарантія” або “якісно”. Тож вас не знайдуть ваші клієнти. А гроші витратите чималі.
Довірте підбір слів Тільки підійдіть правильно до вибору СЕО компанії. Якщо вам пропонують просувати сайт за 10 ключовими запитами за 400 грн, не будьте наївними, розкрутка коштує дорого, адже всі ваші конкуренти теж хочуть у ТОП-10.