Юзабіліті аудит сайту
Послуги з просування
- просування сайту
- SEO оптимізація сайтів
- SEO аналіз сайту
- аналіз сайту
- аналіз ключових слів
- просування сайту за позиціями
- просування сайту з трафіку
- просування сайтів в Яндексі
- контекстна реклама в Google
- комплексний аудит сайту
- юзабіліті аудит
- технічний аудит сайту
- СЕО аудит сайту
- інтернет Маркетинг
- комплексне просування сайту
- ціна SEO просування сайтів
Юзабіліті аудит сайту це детальний звіт про зручність перебування користувачів на сторінках сайту, виявлення блоків відмов від перегляду, знаходження помилок та проблемних місць, що заважають робити корисні дії. Усунення знайдених помилок дозволяє заощадити колосальні суми. Тільки подумайте, як зміниться бізнес, якщо лояльність відвідувачів збільшиться вдвічі!
Мало хто може впевнено відповісти на запитання: “Чи правильно на моєму сайті розподіляється трафік між сторінками”, “Мої користувачі розуміють, який товар чи послугу я продаю”, “Чи бачать клієнти мої переваги”. Найцікавіше, що цими питаннями спантеличується не кожен маркетолог Замовника.
Під час виконання юзабіліті аудиту будується детальний звіт. У звіті ми детально та аргументовано розписуємо допущені помилки на сайті, а також даємо рекомендації для дизайнерів, програмістів щодо їх усунення.
Юзабіліті аудит ціна 2020
Тип сайту | Терміни | Ціна аудиту |
Сайт візитка (до 10 сторінок) | Від 3 днів | від 12 200 грн |
Сайт візитка (від 10 сторінок) | Від 6 днів | від 18 000 грн |
Інтернет магазин (до 1000 сторінок) | Від 7 днів | від 18 000 грн |
Інтернет магазин (від 1000 сторінок) | Від 10 днів | від 29 000 грн |
Інформаційний сайт, середній | Від 7 днів | від 20 000 грн |
Інформаційний сайт, великий | Від 15 днів | від 43 000 грн |
Сайт для малого бізнесу | Від 3 днів | від 12 200 грн |
Сайт для середнього бізнесу | Від 6 днів | від 19 600 грн |
Сайт для великого бізнесу | Від 20 днів | від 52 000 грн |
Юзабіліті аудит відповідає на запитання
- чому відвідувачі не залишають заявки?
- чому немає дзвінків?
- продаж був, але різко припинився, де він?
- чому у мене % відмов більше 52%
- мої клієнти читають статті, але не замовляють чому?
- чому на моєму сайті не реєструються та не заповнюють форми?
- +30 інших “чому” питань
Seo-Design виступає свого роду третейським суддею під час аналізу юзабіліті сайтів. Ми керуємося власним досвідом просування та створення сайтів, здоровим глуздом, стандартами, конкурентним аналізом, психопортретом аудиторії клієнта.
Хто замовляє послугу usability-аудит
Юзабіліті-аудит замовляють компанії, у яких бізнес-модель побудована на онлайн-продажах. Поліпшення поведінкових факторів відвідувачів на інтернет-майданчиках відчутно впливає на успіх бізнесу в цілому. На виході такі покращення оцифровуються у суми.
На прикладі аудиту юзабіліті інтернет магазину можна так вказати переваги послуги: ДО аудиту конверсія 0.5%, ПІСЛЯ 1.8% . Це означає, що продажі збільшилися в 3 рази, при цьому рекламні витрати залишилися незмінними.
Якщо у вашому бізнесі необхідно впливати на відвідувачів сайту, чим би ви не займалися, – вам потрібен юзабіліті-аудит.
Відмінно спрацює аналіз юзабіліті для сайтів із шаблонованими сторінками (категорія з лістингом, картка, кошик, оформлення замовлення, форми захвату контактів, ін.). На підставі такого аудиту розробник за пару годин зможе внести кілька змін у шаблонах, що вплине відразу на весь сайт. Як результат – вибухове зростання конверсії.
Що входить до аналізу юзабіліті сайту?
У юзабіліті аналіз входить докладне вивчення поведінки відвідувачів сайту. Найвірогідніший та інформативний спосіб вивантажити дані про поведінку – це інструменти Google Analytics та Яндекс.Метрика. На основі цих даних будується весь план аудиту.
Якщо на сайті не встановлені лічильники, тоді використовуються спеціальні сервіси, що дозволяють зрозуміти приблизні дані. Такий аудит буде украй не показовим. Для точності потрібні реальні дані, тому наявність аналітики дуже допоможе.
Базовий аналіз юзабіліті проводиться після вивчення теплових карток, карти скролінгу, аналітики форм, вивчення шляхів користувачів. Без досвіду та аналітичного складу розуму не вдасться сформувати всі правила та обчислити відхилення.
Приклад як провести аудит юзабіліті сайту
Типовий аудит-юзабіліті виконується у такій послідовності.
- Занурюємося та вникаємо в бізнес нішу клієнта, визначаємо цілі та завдання роботи.
- Проводимо конкурентний аналіз
- Аналізуємо дані аналітики клієнта
- Будуємо маршрути шляхів користувачів від входу до конверсії, порівнюємо з конкурентами
- Аналізуємо якість контенту на посадочних сторінках
- Проводимо аудит структури сайту
- Готуємо звіт для клієнта та завдання для розробників