Google Адвордс – це платна контекстна реклама Google, завдяки якій досягається видимість сайту на перших сторінках Google у верхній частині та внизу сторінки. Повна назва Google AdWords, а з липня 2018 сервіс називається Google Ads (Google Реклама).
Оплата реклами Адвордс відбувається за кожен клік. Вартість кліка визначає сам клієнт, що стоїть вартість кліка, то вище позиція оголошення реклами.
Google Advords як тільки не називають – Google Ads, Google Edwards, реклама Google, Adwords Google, Google реклама, Edwards, Google Addwords та інше, але ці назви не змінюють суті.
У статті йтиметься про рекламу в Google Адвордс, а також про порівняльний аналіз Google AdWords і органічної видачі SEO.
Ми вивели формулу:
- що більше у вас відвідувачів з ТОП-10, тим дешевший кожен клік, – і ви заощаджуєте
- що більше відвідувачів на день з Google AdWords, тим більше ви витрачаєте
Безперечно, все, що пов’язано з Google, – це добре, зроблено для користувачів. Google AdWords – це виключно комерційний проект від Google, який є основним джерелом доходів пошукової системи Google.
Google AdWords або SEO
Seo-Design спільно з постійними Замовниками провели дослідження, що вигідніше за ціною, результатами та термінами – SEO просування сайту в ТОП-10 Google або Google AdWords?
Дослідження проводили на компанії, яка займається кормом для собак. При 4400 запитах у Google за місяць середня кількість відвідувачів сайту на день – 90 осіб.
Отже, при просуванні сайту за запитом «корм для собак» у ТОП-10, бюджет склав 1600 грн. . на місяць (дані станом на 2009 рік). Сайт виведено у ТОП-3. Поділимо це на 30 днів на місяць = щодня на просування йде 53,33 грн. А розділити це на 90 відвідувачів на день, отримуємо 0,59 грн, «за клік» з ТОП-3 Google.
Контекстна реклама Google AdWords ціна за клік складає 7 грн, щоб бути у першій трійці компаній. Потенційно при трафіку 4400 осіб можна отримати 90 користувачів на день. Або як люблять говорити: “Ви отримуєте тільки цільових клієнтів”, нехай їх буде 30% від відвідувачів з Google ТОП-10. Разом: 30 осіб ви отримуєте за допомогою Google AdWords, множимо на ціну за клік та маємо 210 грн на добу, множимо на 30 днів, підсумок: 6300 грн на місяць!
З такими витратами тільки на Google AdWords кормом займатися не вдасться, доведеться переключатися на щось маржинальне. Google реклама має ряд переваг та недоліків, зупинимося на них докладніше.
Переваги Google Адвордс
Є важливий позитивний момент у Google Адвордс – витрати можна контролювати, скорочувати, якщо ви хочете рекламуватися в робочий час, вечірнє або кілька разів на місяць. AdWords реклама в Google налаштовується під конкретні потреби і дуже швидко.
Це означає, що ваше оголошення не завжди буде показано користувачам. Коли сайт виведений у ТОП-10, ви постійно в полі зору.
Ну і якщо у вас дуже обмежений бюджет, все ж таки краще з’явитися в платній рекламі раз на тиждень, ніж взагалі не бути в Google ТОП-50. Тому в такій ситуації краще користуватися контекстною рекламою, так як ціна просування сайтів може здатися Вам не комфортним за бюджетом.
Ще один плюс Google AdWords в тому, що ваш сайт буде видно не тільки за запитом «корм для собак», але й за всіма релевантними запитами: «корм», «корм для собак», «корм для собак Київ» – виставляються в рекламних налаштуваннях компанії. Але чи це дасть вам 100% цільових клієнтів – великі сумніви. Навіть якщо людина клікне на вас просто з цікавості, 7 грн піде без користі.
Клікають Google AdWords ті ж люди, що і з ТОП-10, ціль у них одна і та ж купити товар. А куплять у вас чи у конкурентів, це вже справа комплексна. Важливий зовнішній вигляд сайту, наскільки він простий у навігації, привабливий зовні, інформативний, і наскільки людині зможуть надати сервіс як по телефону, так і при покупці. Тому замовляти сайти потрібно лише у професіоналів.
Якщо немає фінансів, але потрібно запустити свій інтернет-магазин безкоштовно, читайте статтю як відкрити інтернет магазин у 2022.
Величезний і жирний плюс Google AdWords – сайт буде видно вже наступного дня після внесення всіх налаштувань, та й зробити це можна, щоб не платити % агентству. Але як тільки ви перестаєте платити, Вас навряд чи хтось знайде на 50 сторінці Google.
Мінус просування сайту в ТОП-10
- Розкрутка займає від 6 місяців (перші результати видно через 2 місяці)
- Сайт буде в ТОПі тільки за тими ключовими словами, за які ви заплатили. На практиці високочастотні запити підтягують низькочастотні позиції – абсолютно безкоштовно
- Якщо крутити високочастотний запит «корм», тоді бюджет може становити від 400 у. . Але навіть цей варіант вам обійдеться дешевше за Google AdWords
- Якщо припинити розкручування сайту, його позиція падає, це буде поступово і при правильному закінченні розкручування, сайт може зайняти стабільне місце в ТОП-20(30), поки нові конкуренти не витіснять ресурс глибше.
Плюси просування сайту в ТОП
- Ви весь час на увазі, на своєму стабільному місці. Вас знають де шукати. Це дає вам право лідерів ринку, імідж та можливість планування продажів.
- Це дешевше, ніж Google AdWords
- Ви платите тільки за вигідні для вас ключові слова, де відвідуваність не менше 300 чол. за добу, а за деякими доходить до 50000 і вище відвідувачів на місяць.
Замовники SEO-Design вже розуміють різницю. Агентствам простіше та швидше займатися контекстною рекламою Google AdWords, ніж просуванням у ТОП-10. Тому так гарно пишеться про 100% цільових клієнтів за допомогою контекстної реклами.
SEO-Design не шукає легких шляхів У списку послуг ми пропонуємо контекстну рекламу, однак Замовник завжди має знати, де він має право заощадити!
Вдалих вам продажів!