Просування сайту за позиціями
Послуги з просування
- просування сайту
- SEO оптимізація сайтів
- SEO аналіз сайту
- аналіз сайту
- аналіз ключових слів
- просування сайту за позиціями
- просування сайту з трафіку
- просування сайтів в Яндексі
- контекстна реклама в Google
- комплексний аудит сайту
- юзабіліті аудит
- технічний аудит сайту
- СЕО аудит сайту
- інтернет Маркетинг
- комплексне просування сайту
- ціна SEO просування сайтів
Просування сайту за позиціями (ключовими запитами) – це вид SEO просування, коли оплата здійснюється за лідируючі позиції сайту, що просувається за конкретними ключовими фразами. Лідируючі позиції це ТОП 1-10, ТОП 1-5, ТОП 1-3 у пошукових системах Гугл, Яндекс.
Механіка замовлення послуги:
- Замовник називає seo-оптимізатору важливі для його бізнесу запити.
- SEO оптимізатори оцінюють шанси успішно виконати просування сайту.
- Аналізують конкурентів, складають кошторис, озвучують ціну просування за позиціями.
- Заключається договір, де зафіксовані запити для просування
За що платить клієнт?
Оплата просування відбувається тільки за той період і за запити, за якими були зафіксовані позиції в ТОП 1-10 пошуку. Окремо оплачується робота спеціалістів, щоб покрити витрати компанії. Тобто замовник щомісяця оплачує:
- роботи з технічної оптимізації сайту
- роботи із зовнішньої оптимізації
- ТОП-ові позиції пошукових запитів
За такої схеми роботи SEO компанію вмотивована досягти високих позицій запитів, тому що це і є заробіток. Розібралися з тим, що таке просування сайту за позиціями.
Тепер з’ясуємо, кому підходить ця послуга, адже розкрутка сайту за позиціями (позиціонка) – один із видів просування, він суттєво відрізняється від просування сайту за трафіком.
Кому підійде така методика
Багато наших колег в seo просування пишуть, що просування по позиціях підійде невеликим компаніям, сайтам з невеликою кількістю сторінок (до 15). Вся гірка правда в цьому: про продаж думає і мріє лише одна людина – замовник.
Замовнику абсолютно фіолетово, як називається вид просування, за якою кількістю запитів ведеться розкручування. На нашій практиці 80% людей, які вибирають розкрутку сайту за позиціями, краще за інших знають, за якими запитами їх потрібно розкручуватись. Найчастіше за сценарієм вибирають найжирніші високочастотні запити. А продають ці запити чи ні – риторичне питання.
Рекомендація для впертих: спробуйте прислухатися SEO експертів при підборі ключових запитів, не змушуйте просувати сайт за явно збитковими ключовими словами в гонці за позиціями.
Переваги просування за запитами
- Зростає довіра користувачів до компанії
- Зростання продажів при ретельному підборі запитів
- Просування має довгостроковий ефект
- Мінімальний ризик – оплачуються лише ТОП 1-10 позиції
- Низька ціна просування
Технологія розкрутки за позиціями
Позиційна розкрутка сайту проходить усі етапи просування по трафіку та відрізняється кількістю ключових слів (запитів). Просування за запитами включає такі етапи:
- збір семантичного ядра (дуже спрощена* версія СЯ)
- кластеризація семантики
- технічна оптимізація
- внутрішня оптимізація
- зовнішня оптимізація
*Тут важливо розуміти, що все семантичне поле не опрацьовується, а йде підстроювання під поточну структуру сайту та вимоги замовника до пошукових запитів. Зазвичай у роботі до 30 слів.
Мінус просування по позиціях
- Термін просування конкурентних ВЧ запитів у ТОП пошуку перевищує 6-7 місяців
- Збільшується термін окупності розкручування
- Немає гарантій встигнути до сезону продажів
Резюмуючи, зазначимо: просування за позиціями можна замовляти тим, хто має обмежений бюджет і має час. При позиціонці ведеться серйозна робота над сайтом, проте її набагато менше в порівнянні з трафіковим просуванням.