Просування сайту за позиціями

просування сайту по позиціямПросування сайту за позиціями (ключовими запитами) – це вид SEO просування, коли оплата здійснюється за лідируючі позиції сайту, що просувається за конкретними ключовими фразами. Лідируючі позиції це ТОП 1-10, ТОП 1-5, ТОП 1-3 у пошукових системах Гугл, Яндекс.

Механіка замовлення послуги:

  1. Замовник називає seo-оптимізатору важливі для його бізнесу запити.
  2. SEO оптимізатори оцінюють шанси успішно виконати просування сайту.
  3. Аналізують конкурентів, складають кошторис, озвучують ціну просування за позиціями.
  4. Заключається договір, де зафіксовані запити для просування

За що платить клієнт?

Оплата просування відбувається тільки за той період і за запити, за якими були зафіксовані позиції в ТОП 1-10 пошуку. Окремо оплачується робота спеціалістів, щоб покрити витрати компанії. Тобто замовник щомісяця оплачує:

  1. роботи з технічної оптимізації сайту
  2. роботи із зовнішньої оптимізації
  3. ТОП-ові позиції пошукових запитів

За такої схеми роботи SEO компанію вмотивована досягти високих позицій запитів, тому що це і є заробіток. Розібралися з тим, що таке просування сайту за позиціями.

Тепер з’ясуємо, кому підходить ця послуга, адже розкрутка сайту за позиціями (позиціонка) – один із видів просування, він суттєво відрізняється від просування сайту за трафіком.

Кому підійде така методика

Багато наших колег в seo просування пишуть, що просування по позиціях підійде невеликим компаніям, сайтам з невеликою кількістю сторінок (до 15). Вся гірка правда в цьому: про продаж думає і мріє лише одна людина – замовник.

Замовнику абсолютно фіолетово, як називається вид просування, за якою кількістю запитів ведеться розкручування. На нашій практиці 80% людей, які вибирають розкрутку сайту за позиціями, краще за інших знають, за якими запитами їх потрібно розкручуватись. Найчастіше за сценарієм вибирають найжирніші високочастотні запити. А продають ці запити чи ні – риторичне питання.

Рекомендація для впертих: спробуйте прислухатися SEO експертів при підборі ключових запитів, не змушуйте просувати сайт за явно збитковими ключовими словами в гонці за позиціями.

Переваги просування за запитами

  1. Зростає довіра користувачів до компанії
  2. Зростання продажів при ретельному підборі запитів
  3. Просування має довгостроковий ефект
  4. Мінімальний ризик – оплачуються лише ТОП 1-10 позиції
  5. Низька ціна просування

Технологія розкрутки за позиціями

Позиційна розкрутка сайту проходить усі етапи просування по трафіку та відрізняється кількістю ключових слів (запитів). Просування за запитами включає такі етапи:

  • збір семантичного ядра (дуже спрощена* версія СЯ)
  • кластеризація семантики
  • технічна оптимізація
  • внутрішня оптимізація
  • зовнішня оптимізація

*Тут важливо розуміти, що все семантичне поле не опрацьовується, а йде підстроювання під поточну структуру сайту та вимоги замовника до пошукових запитів. Зазвичай у роботі до 30 слів.

Мінус просування по позиціях

  1. Термін просування конкурентних ВЧ запитів у ТОП пошуку перевищує 6-7 місяців
  2. Збільшується термін окупності розкручування
  3. Немає гарантій встигнути до сезону продажів

Резюмуючи, зазначимо: просування за позиціями можна замовляти тим, хто має обмежений бюджет і має час. При позиціонці ведеться серйозна робота над сайтом, проте її набагато менше в порівнянні з трафіковим просуванням.

ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ НАМ
+38 098 698 94 77
НАПИШІТЬ НАМ
info@seo-design.ua