SEO аналіз сайту

SEO аналіз сайтуSEO аналіз сайту це обов’язковий елемент пошукової оптимізації для будь-якого виду просування: просування по трафіку або просування за позиціями. СЕО аналіз може проводитися автоматично через спеціальні послуги чи вручну з частковим застосуванням сервісів.

Мета SEO-аналізу сайту: покращити видимість сайту в пошукових системах, тим самим збільшити відвідуваність та прибуток. Замовити SEO аналіз сайту означає одержати оцінку ефективності просування сайту за певний період часу.

СЕО аналіз сайту особливості

Коли потрібно провести повний SEO аналіз сайту, в основному вдаються до онлайн аналізаторів та сервісів. Так, це зручно, – вказав адресу домену і натиснув кнопку “перевірити”. Деякі послуги непогано дозволяють перевірити сайт на СЕО навіть у безкоштовному режимі.

Один із найважливіших нюансів полягає у правильній інтерпретації SEO перевірки сайту. Наприклад, для одних тематик дуже важлива локація, згадка міста у тексті документа, в інших нішах опрацювання та оптимізація семантики.

SEO аналіз сайту правильно розглядати лише за повного, глибокого підходу. Коли ставиться завдання перевірити сайт на СЕО, такі мікроетапи SEO аналізу, як наявність унікальних метатегів, заголовків H1-H6, щільність ключових слів на сторінці, присутність комерційних факторів та ін., не наблизять до мети аналізу. Кінцева мета (див. вище) – покращення видимості в пошукових системах.

Коли потрібно замовити SEO аналіз, завжди тримайте у буфері питання: ця дія/бездіяльність істотно покращить видимість сайту в пошуку? Усунення однієї помилки наблизить до мети СЕО аналізу?

У перевірці оптимізації сайту умовно виділяють такі етапи:

  • SEO аналіз тексту
  • аналіз трафіку сайту
  • SEO аналіз конкурентів
  • технічний SEO аналіз сайту
  • аналіз зовнішніх посилань на сайт
  • аналіз семантичної структури сайту

Кожен з етапів аналізу є глибокою перевіркою сайту на оптимізацію. СЕО перевірка сайту дає об’єктивну оцінку роботи підрядника щодо просування сайту.

Якщо є сумніви у вашому SEO виконавці, – у компанії Seo-Design ви можете замовити SEO аналіз сайту, ціна доступна.

Отже, ми розібралися, що СЕО аналіз ототожнюється у користувачів з такими поняттями: перевірка сайту на SEO, аналіз просування сайту, SEO аналіз сторінки, пошуковий аналіз, перевірка оптимізації сайту Google, SEO оцінка сайту, аналіз сайту в пошуковій видачі. Тепер зробимо аналіз кожного важливого етапу SEO аналізу.

SEO аналіз тексту

СЕО аналіз тексту – це визначення релевантності тексту сторінки ключовим словам, за якими seo оптимізатор просуває сайт у пошуку. Іншими словами, SEO аналіз тексту це аналіз сайту за пошуковими запитами, ретельно підібрані до початку розкручування та написання контенту.

Така СЕО перевірка тексту виконується спеціальними сервісами аналізаторами, які порівнюють сторінку, що досліджується, або сайт в цілому з конкурентами ТОП видачі пошуку. Безкоштовну СЕО перевірку тексту можна виконати, наприклад, через Advego.

Наприклад досліджуємо текст, який ви читаєте. Послідовність дій:

  1. виділяємо текст на сторінці для SEO перевірки
  2. копіюємо текст (ctrl + C)
  3. вставляємо текст на сайті сервісу Advego
  4. отримуємо результат
  5. розбираємо результат (seo аналіз тексту)

З першими трьома кроками СЕО аналізу тексту має виникнути труднощів навіть у новачків. Щодо тлумачення результатів аналізу завжди будуть нюанси. Зупинимося на цьому детальніше.

Отже, результуючі таблиці Advego:

seo аналіз тексту (статистика)
статистика тексту Advego

Основні параметри при SEO перевірці тексту – це кількість слів, вода (55-75%), академічна нудота (має бути 5-15%). Як це все працює?

Уточню: при розкрутці сайтів ми працюємо зі словами, а не з символами. Якщо вам ближчі символи, то одиниці виміру тексту у вас будуть кількість символів і кількість символів без пробілів. Отже, кількість слів аналізованого тексту становить 406 слів.

Тепер потрібно порівняти довжину тексту з кількістю слів сайтів конкурентів, які мають високу видимість (тобто сайти з ТОПу). Як вибрати сайти конкурентів (рекомендуємо ознайомитися з аналіз сайту конкурентів)? У нашому випадку для досліджуваного фрагмента тексту це була б вибірка з пошуку за ключовими словами:

  • SEO аналіз сайту
  • СЄО аналіз сайту
  • SEO аналіз тексту
  • СЄО аналіз тексту

Порівнюючи довжину текстів конкурентів з сторінкою, що просувається, ми з’ясовуємо, якої довжини текст у нас повинен вийти.

Це жодним чином не гарантує ТОП у пошуку, проте підстроювання під медіану (середній, усереднений показник) є одним з важливих елементів SEO оптимізації сайту.

Припустимо, СЕО перевірка тексту показала, що наш текст потрібної довжини, а водність та нудота в межах медіани конкурентів. Ідемо далі, наступна таблиця сервісу Advego – семантичне ядро ​​тексту:

семантичне ядро
семантичне ядро, сервіс Advego

Аналізатор тексту в рамках SEO аналізу контенту показує, скільки разів у тексті зустрічалися найважливіші слова документа. У цьому конкретному випадку ми отримали топ 3 слів:

  1. сайт
  2. аналіз
  3. seo

Якщо у вашому випадку серед найчастіших слів семантики ви отримали результат, який вас не влаштовує, це сигнал для редагування тексту.

Без аналізу топ-ів пошуку не можна робити коректуру тексту на власний розсуд. Пошукова система поставила в ТОП-10 сайти свідомо, тому на них потрібно орієнтуватися.

Подібного роду робота з текстом сторінки та порівняння його з контентом конкурентів дозволяє перевірити релевантність сторінки, зробити СЕО аналіз за ключовими запитами.

В результаті, ви отримуєте безкоштовний SEO аналіз тексту та чітку інструкцію, з яким текстом ви можете покращити рейтинг сайту у пошуковій видачі Google та збільшити видимість.

Аналіз трафіку сайту

Аналіз трафіку сайту – один з етапів СЕО аналізу, що дозволяє з’ясувати, як саме розподіляється вхідний трафік на сайт, а також дізнатися джерела трафіку.

В основному тут мають на увазі аналіз трафіку на сайт конкурентів. Свого роду конкурентна розвідка та спосіб отримати інсайдерську інформацію.

Для аналізу трафіку сайту використовуються сервіси. Один з них є SEMrush. Дозволяє витягнути такі дані:

  • кількість унікальних відвідувачів
  • кількість переглядів сторінок за сеанс
  • відсоток відмов
  • джерела трафіку (прямий, реферальний, органічний, платний, соціальний)

Аналіз трафіку на сайт спосіб, як дізнатися трафік конкурентів.

SEO аналіз конкурентів

SEO аналіз конкурентів по праву сприймається як окрема дисципліна і досить велика за обсягом. СЕО аналіз конкурентів – це спосіб зазирнути за лаштунки конкурентів та з’ясувати:

  1. яка SEO стратегія конкурентів
  2. як конкуренти оптимізують контент
  3. як часто та в якій кількості сайти посилаються на конкурентів
  4. що є у конкурентів, чого немає на сайті, що просувається
  5. які у конкурентів недоліки
  6. які у конкурентів помилки на сайті
  7. як покращити рейтинг свого сайту порівняно з конкурентами

Якщо у будь-якій ніші є ключові конкуренти, вони мають стати вашими піддослідними. Препаруйте, вивчайте та стежте за сайтами ваших конкурентів. Ви відкриєте багато нового свого бізнесу.

Технічний аналіз сайту

Технічний аналіз сайту відноситься до категорії глибокий SEO аналіз, його проведення вимагає наявність досвіду в області просування сайтів. Вся складність зробити технічний аналіз полягає не в зборі даних, а в їхній інтерпретації. Новачки можуть легко зібрати технічні SEO дані сайту, але вони не розуміють, що робити далі.

Давайте тезово окреслимо, що включає технічний СЕО аналіз:

  • аналіз індексації сайту
  • аналіз видимості сайту
  • аналіз сайту за ключовими словами
  • аналіз завантаження сайту
  • аналіз перелінкування сайту
  • аналіз головної сторінки сайту
  • перевірити мета теги сайту

Аналіз індексації сайту перевіряє, скільки сторінок сайту бере участь у пошуку Google. Якщо пошукова система побачила 50 сторінок вашого сайту, у той час як у конкурентів від 300 сторінок, ви не досягнете високих позицій в органічній видачі з високочастотних ключових слів. Щоб дізнатися, скільки сторінок сайту в індексі, потрібно вказати в рядку пошуку Google запис вигляду site:домен. Наприклад, site:seo-design.ua

Аналіз видимості сайту – це видимість усіх ключових запитів, за якими сайт займає лідируючі позиції в пошуку. Відповідно, такий сайт отримує цільовий трафік та продаж. Аналіз видимості – один із потужних способів швидко знайти нові ключові слова для розкручування та виявити найпопулярніші сторінки конкурентів. Відмінно себе зарекомендував інструмент

Аналіз сайту за ключовими словами – це полярний підхід аналізу ключових слів сайту. У нашому випадку на руках є лише сайти конкурентів для аналізу, ключові слова ми маємо зібрати з них. Потім ключові запити піддаються ретельному аналізу, збору семантики, кластеризації та впровадженню.

Аналіз завантаження сайту – замір швидкості роботи (завантаження) сайту та порівняння з сайтами з ТОП видачі. На практиці, якщо сайт має проблеми, вони меншою мірою пов’язані із завантаженням сторінок. Проте проаналізувати швидкість завантаження всіх сторінок має сенс, т.к. часто адміністратори люблять залити фото 5 Мб і не розуміють, чому сайт став довго вантажитися. Аналіз завантаження дозволяє знайти проблемні сторінки.

Аналіз перелінкування сайту – перевірка внутрішніх вхідних посилань на сторінках сайту. Пошуковий бот (павук, краулер) може виявити сторінку сайту, якщо на неї посилаються інші сторінки цього сайту або сторонні (зовнішні посилання). Грамотної перелінкування в окремих випадках достатньо, щоб суттєво просунутися в ТОП пошуку.

Аналіз головної сторінки сайту потрібний, коли просування ведеться за високочастотними запитами. Найчастіше самий жирний запит ставиться на головну сторінку. Інша причина детального аналізу головної сторінки це зрозуміти як саме розподіляється у конкурентів вага сторінок. Третя причина – знайти спільне у лідерів на головних сторінках і впровадити на сайті, що просувається.

Перевірити мета теги сайту потрібно для порівняння метатегів Title, Description сайтів конкурентів зі сторінками сайту, що просувається. Подібна робота ведеться через краулер (Xenu, Screaming Frog SEO Spider). Бонусом дана перевірка допомагає виявити помилки на сайті, контент, що не індексується, помилкові переадресації, биті посилання. Якщо аналізувати мета теги сайту точково (посторінково) вручну, можна знайти для себе більш частотні ключові запити.

Аналіз зовнішніх посилань на сайт

Аналіз зовнішніх посилань на сайт це отримання списку всіх сайтів, що посилаються, сторінок, де розміщено посилання на досліджуваний сайт, а також отримання всіх анкорів за проміжок часу. Аналіз є як табличний звіт, і діаграму (графік) приросту посилальної маси.

Зовнішні посилання, беклінки, як і аналіз посилань на сайт, це дуже бородатий тема дискусій сеошників. Станом на 2019 рік відомо, що якщо на сайті не витримані базові SEO правила, відсутня семантична структура – жодна посилальна маса не допоможе!

Найкращі сервіси для аналізу зовнішніх посилань сайтів вважаються Ahrefs, Megaindex.

Аналіз семантичної структури сайту

Аналіз семантичної структури сайту передбачає етапи:

  1. складання семантичного ядра
  2. кластеризація запитів
  3. порівняння результатів та поточної структури

Нерідкі випадки, коли сайт просувається по неіснуючим або низькочастотним ключовим словам з неправильною словоформою. Аналіз семантичної структури дозволяє впорядкувати всі сторінки сайту каталогу, інтернет магазину.

Семантична структура – ​​це передбачуваний інтуїтивно зрозумілий порядок публікації каталогу, як користувачеві так і пошуковій системі. Так от тепер на семантичну зрозумілу структуру і накладаються всі ключові слова.

Отже, щоби якісно виконати аналіз семантичної структури сайту, потрібно зробити аналіз структури сайту, аналіз семантичного ядра сайту, аналіз семантики в цілому.

ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ НАМ
+38 098 698 94 77
НАПИШІТЬ НАМ
info@seo-design.ua