Аналіз сайту конкурентів

аналіз сайта конкурентівАналіз сайту конкурентів дозволяє проаналізувати успішний та гіркий досвід конкурентів, побудувати стратегію розвитку свого бізнесу, швидко збільшити прибуток із мінімальними вкладеннями. Також аналіз конкурентів сайту – це перший крок визначення ціни розкручування у ТОП пошуку.

Навіщо робити аналіз конкурентів сайту

Глибокий аналіз сайтів конкурентів послуга не з дешевих, проте результати такого аналізу дозволяють заощадити значні суми. Причини замовити аналіз сайту конкурентів, яку інформацію можна дізнатися:

  1. Трафік сайту конкурента за місяць, добу
  2. Як покращити показники свого сайту?
  3. Які зміни на сайті роблять конкуренти, як часто?
  4. Результати експериментів конкурента – новинки, винаходи
  5. Як отримати більше трафіку на сайт
  6. Ключові слова, за якими конкурент веде просування сайту
  7. Приблизний рекламний бюджет конкурента на місяць

Що дає аналіз сайту конкурента?

З аналізу можна зробити таке:

  • істотно розширити свій бізнес
  • зменшити витрати, виключивши неефективні методи роботи
  • підвищити лояльність клієнтів
  • поліпшити якість сайту
  • виправити всі помилки на сайті

Аналіз трафіку сайту конкурента допомагає відповісти як на життєво важливі для бізнесу питання, так і на короткі ситуативні:

Приклад: у клієнта мультибрендовий Інтернет Магазин одягу, постачальник запропонував зробити закупівлю турецького жіночого взуття колекції весна-2019 за вигідною ціною. Клієнт знає про нішу взуття лише з чуток і нічого конкретного, про запропонований бренд також йому невідомо. Відмовлятися, чи погодитися? Аналіз конкурентів сайту дозволить відповісти на це питання.

Як знайти конкурентів сайту

знайти конкурентів сайтуДля проведення аналізу необхідно скласти список досліджуваних конкурентів. Реальні конкуренти в бізнесі та конкуренти сайту далеко не завжди одне й те саме. У реального конкурента може бути сайту, профілю FB, Інстаграм, тобто. звичного вам каналу трафіку.

Співпраця компаній з одним і тим же брендом не означає, що вони конкуренти сайту. Як знайти сайти конкурентів? Швидкий спосіб:

  1. Скласти список найчастіших ключових слів
  2. Кожен запит вбити в пошук Google та виписати ТОП 10 сайтів (зручно в екселі)
  3. Знайти сайти, які присутні у ТОП 1-10 за всіма запитами

Часто клієнт навіть не знає такі сайти і упускає їх з уваги. Отриманий список – це сайти конкуренти, їх потрібно аналізувати.

Порада: великі прайсові агрегатори, дошки оголошень до списку не включають, тому що вони не є конкурентами у цьому розрізі.

Види аналізу сайтів конкурентів

Коли клієнт вирішує замовити аналіз сайту конкурентів, виділяють 2 види аналізу:

  1. візуальний аналіз (огляд)
  2. SEO аналіз

Візуальний аналіз сайту конкурентів допомагає покращити конверсію сайту, знайти цінні закономірності для впевненого просування за позиціями у пошуку Гугл. Якщо спрощено, за допомогою візуального аналізу можна пояснити, чому користувачам та пошуковим системам подобаються певні сайти, інші ж ні.

Пошуковий SEO аналіз перевіряє технічні показники сайтів конкурентів, що впливають на ранжування у пошуку. Такий аналіз критично важливий для просування сайту з трафіку. На підставі даних аналізу готується детальне ТЗ для копірайтера, верстальника, програміста. Завдання – підлаштуватися під усереднені SEO показники конкурентів із ТОП-10 пошуку.

Переваги конкурентного аналізу сайту

До очевидних плюсів аналізу конкурентів відносяться і деякі супутні послуги, вони відкривають нові можливості для розвитку сайту та покращують видимість у пошукових системах.

  • аналіз трафіку конкурентів
  • аналіз зворотних посилань конкурентів
  • моніторинг позицій конкурентів
  • аналіз відвідуваності сайтів конкурентів
  • порівняння сайтів конкурентів
  • знайти всіх конкурентів сайту
  • аналіз контекстної реклами сайту
  • аналіз конкурентів за ключовими словами
  • аналіз семантичного ядра конкурентів (семантика конкурентів)
  • аналітика сайтів конкурентів
  • аналіз окремих сторінок конкурентів

ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ НАМ
+38 098 698 94 77
НАПИШІТЬ НАМ
info@seo-design.ua