Аналіз ключових слів

аналіз ключових слівАналіз ключових слів – це перевірка ключових слів сайту, при якій виконується семантичний аналіз та аудит, досліджується щільність ключових слів на сторінці, частотність та якість ключових запитів Google, релевантність контенту.

З цього матеріалу ви дізнаєтесь:

  • перевірка ключових слів
  • аналіз ключових слів
  • як перевірити частотність ключових слів
  • як робити аналіз ключових слів Google
  • аналіз ключових слів за типами
  • семантичний аналіз сайту
  • глибокий аналіз ключових слів сайту

Аналіз ключових слів – переваги

Аналіз ключових запитів або перевірка ключових слів відповідає на такі запитання:

  1. Чи відповідає контент сайту ключовим словам?
  2. До якого типу належать ключові слова сайту?
  3. Чи всі ключові запити ніші охоплені?
  4. Як розширити семантику через конкурентів?

Передбачається, що підбір ключових слів вже виконано, семантика складена, тексти написані та опубліковані. Після кількох апдейтів пошукової системи необхідно виконати перевірку ключових слів сайту та з’ясувати:

  • Чи правильно впроваджена семантика під пошуковий алгоритм?
  • як покращити позицію сайту певної сторінки?

Ці завдання тісно пов’язані між собою, т.к. правильно впроваджена семантика завжди дає високий результат для просування .

Як перевірити ключові слова?

Ключові слова Google перевіряються через інструмент Google Search Console (інструмент для вебмайстрів).

Google Search Console дозволяє проаналізувати сайт і подивитися на нього очима пошукової системи Google. Чарівної кнопки “зробити SEO” там немає, але за допомогою інструменту можна миттєво отримувати результати з індексу, додавати сторінки до індексу, виявити можливі помилки.

Далі наше завдання переконатися, що пошукова система Google відображає сайт за потрібними нам ключовими словами. Для цього потрібно скористатися інструментом Ефективність Google Search Console.

Безкоштовний аналіз ключових запитів через Google Search Console

Покрокова інструкція, як перевірити ключові слова через безкоштовний інструмент Google Search Console. Умови для аналізу:

  • сайт повинен бути доданий та підтверджений у Google Search Console
  • після індексації має пройти час для збору даних (від 1 місяця)

1. Авторизація – Ефективність (звіт про ефективність).

Довідка: що таке “Звіт про ефективність” у Google Search Console?

звіт про ефективність google search console
Звіт про ефективність дозволяє покращити позицію сайту у результатах пошуку

2. Вибираємо в полі “тип пошуку” значення “Веб”, якщо сайт комерційний або коли трафік по Google картинок та відео не важливі. У діапазоні дат вибрати “за останні 7 днів”, щоб отримати свіжий зріз даних за ключовими словами.

Чим менший діапазон дат, тим прицільніше можна зробити аналіз ключових слів, особливо якщо цікавить, як Google відреагував, наприклад, на точкові зміни контенту.

аналіз ключових слів через search console3. Вибираємо секцію “сторінки”, сортуємо параметр “покази” за спаданням та клацаємо потрібний нам url

google search console сторінкиПісля вибору url для перевірки у верхній частині Search Console з’явиться вибрана сторінка. Тепер ми можемо формувати звіти ефективності для цієї конкретної сторінки: кліки, покази, середній CTR, середня позиція, ключові запити, країни, пристрої.

аналіз ключових слів google search console
вибір сторінки для аналізу ключових слів у Google Search Console

4. Переходимо до звіту “Запити”. Для аналізу ключових слів нас цікавить саме звіт “запити” + покази щодо кожного слова. Дуже часто ми хочемо просунути сайт за ключовими запитами, а пошукова система показує сторінку за іншими запитами.

На цьому етапі важливо зіставити бажані ключові слова, під які робився семантичний аналіз, аналіз конкурентів та реальні живі показники пошуку.

У прикладі нижче – 3 ключові слова для сторінки як розкрутити сайт в Google, по яким були покази, проте не було кліків, відповідно показник CTR 0%.

аналіз ключових запитів
Аналіз ключових запитів у Google Search Console: скільки коштує просування сайту в Google, як прорекламувати сайт, як створити свій сайт у Google безкоштовно

Позиції для 1-го та 3-го ключового слова нижче ТОП-10. Якщо була вибрана стратегія просування по позиціях, то контент станиці потрібно доопрацювати під ці ключові запити.

Мало показів, мало кліків, низький CTR – ознаки невідповідності контенту ключовим словам. Щоб виправити, необхідно зробити семантичний аналіз, знайти входження ключових слів у тексті, перевірити чи розкрита тема, яку торкаються цих ключових слів.

Отже, тепер ви знаєте, як проводити аналіз ключових слів сайту за допомогою безкоштовного інструменту Google Search Console.

Розширення семантики через Google Search Console

Якщо відомі ключові слова, за якими ведеться розкрутка сайту, ми виконуємо перевірку, як описано у кроці №4. Але як бути, якщо хочемо розширити список ключових запитів (розширити семантику)?

Щоб розширити семантичне ядро, використовуючи Search Console, нам достатньо виконати дії етапу 4 із такими змінами:

  1. збільшити часовий діапазон (достатньо за квартал)
  2. вивантажити всі запити (кнопка “експортувати дані” в інструменті “ефективність”)
  3. порівняти отриманий список із переліком ключових слів

Що зроблено: ми на кілька кліків отримали розширене семантичне ядро. Тобто, дізналися нові ключові слова, яким на думку Google відповідає сторінка, що просувається. Тепер достатньо доопрацювати контент сторінки під нові ключові запити та дочекатися апдейту. Після апдейта повторіть аналіз ключових слів (кроки 1-4).

ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ НАМ
+38 098 698 94 77
НАПИШІТЬ НАМ
info@seo-design.ua